Správna voľba

Centrála

Ak sa nebojíš o budúcnosť,
môžeš v kľude rásť.

Zuzka, office asistentka

  • Centrála spoločnosti Lidl a jej vznik

    Od začiatku pôsobenia Lidl na Slovensku malo sídlo centrálne vedenie spoločnosti v Prahe. V roku 2011 sme sa presťahovali do nových priestorov centrály v Bratislave, kde v súčasnosti pracuje viac ako 190 administratívnych zamestnancov.

  • Štruktúra centrály spoločnosti

    Centrála spoločnosti Lidl sa skladá z týchto oblastí: predaj, administratíva, nákup, centrálne služby a HR, ktoré úzko medzi sebou spolupracujú. Za každú jednu oblasť je zodpovedný príslušný konateľ a generálny riaditeľ, ktorí sa so svojimi tímami podieľajú na úspechu spoločnosti.

administrativa

Administratíva

• účtovný a finančný úsek
• úsek controllingu
• právny úsek
• úsek Orga / IT

» Viac informácií
nákup

Nákup

• úsek nákupu (sortiment, inovácie produktov, cenové vyjednávanie)
• úsek reklamy


» Viac informácií
ZP

Centrálne služby

• logistika
• úsek technického nákupu
• úsek nehnuteľností
• BOZP a PO

» Viac informácií
HR

Personálny úsek

• nábor zamestnancov
• rozvoj zamestnancov
• starostlivosť o zamestnancov
• mzdové oddelenie
• pracovné právo

» Viac informácií
  • Naši zamestnanci povedali..

    Pracujeme s nadšením. Presvedč sa sám/sama a prečítaj si výroky našich zamestnancov.

    » Viac informácií
  • Tipy pre uchádzačov o zamestnanie..

    Pri uchádzaní sa o zamestnanie v našej spoločnosti ti chceme čo najviac pomôcť. Prečítaj si naše tipy.

    » Viac informácií
  • Najčastejšie otázky..

    Zhrnuli sme pre teba odpovede na otázky, ktoré by ťa mohli zaujímať.

    » Viac informácií
Prihlás sa teraz!