Správna voľba
Prihlásenie Prihlásenie Uložené Uložené

Otvorené pozície v Lidli

V každej ponuke nájdeš tlačidlo „Uložiť“, vďaka ktorému sa ti vybrané ponuky uložia prehľadne na toto miesto. Vytvor si zoznam ponúk, ktoré sú pre teba zaujímavé a následne sa môžeš rozhodnúť, na ktorú pozíciu alebo pozície sa prihlásiš.

K vyhľadaniu pozície
Vyhľadať pozíciu
vodička vysokozdvižného vozíka

Operátor/ka oddelenia skladovej logistiky

Pridaj sa k najlepším!

Logistické centrá zásobujú predajne Lidl na celom území Slovenska. A to aj niekoľkokrát denne. Pri práci v logistickom centre budeš spolupracovať na pravidelnom zásobovaní. Môžeš sa u nás zamestnať ako operátorka/operátor oddelenia skladovej logistiky - príjem alebo kompletácia tovaru, dôležité je zabezpečiť výsledok, aby bol potrebný tovar vždy pripravený vyraziť do predajne.

Nástupná mzda je uvedená v samotných inzerátoch a závisí od konkrétneho úväzku a náplne práce.

Tvoja pracovná náplň

Máme pre teba dve možnosti. Buď sa môžeš uchádzať u nás o pozíciu Operátorky/Operátora príjmu alebo kompletácie tovaru.

V čom sa tieto pozície líšia v pracovnej náplni?

Ak sa rozhodneš pre Operátorku/Operátora oddelenia skladovej logistiky - príjem tovaru,

  • tvojou hlavnou úlohou bude dôkladné prijatie dodacích listov, ich zadanie do systému a koordinácia pridelenia brán.
  • budeš sa radiť s inými oddeleniami pri vyskytnutých problémoch a v prípade potreby vydáš pomocné prostriedky vodičom nákladných áut.
  • spolu s počtármi sa budeš radiť pri odchýlkach medzi teoretickým a napočítaným množstvom, generovať príjem tovaru v systéme, vydávať kópie dodacích listov vodičom nákladných áut a zaznamenávať generované čísla na originál.
  • budeš kontrolovať a spracovávať zoznam chýbajúcich položiek, pripravovať potrebné listy, odkladať vyplnené formuláre a v prípade potreby viesť paletové kontá, či pomáhať pri inventúrach skladu.
  • ak si všimneš bezpečnostno-technické nedostatky, či potreby vykonať opravu na pracovných prístrojoch, ako aj technických zariadeniach a zariadení skladu, bude tvojou úlohou ich hlásiť  priamemu nadriadenému.

 

Ak sa rozhodneš pre Operátorku/Operátora oddelenia skladovej logistiky - kompletácie tovaru,

  • na tvojich ramenách bude spracovanie prijatých objednávok z predajní, kontaktovanie sa s predajňami pri oneskorených objednávkach, či riadenie kompletácie tovaru, t.z. , že budeš zadeľovať a priorizovať úlohy.
  • budeš pripravovať pomocné prostriedky kompletácie tovaru (napr. bezpečnostná páska), dohadovať sa s oddelením transportnej logistiky ohľadom plánu stôp, spolupracovať pri inventúrach skladu.
  • tiež budeš zabezpečovať čistotu pracovného miesta v oblasti kompletácie tovaru.
  • ak si všimneš bezpečnostno-technické nedostatky, či potreby vykonať opravu na pracovných prístrojoch, ako aj technických zariadeniach a zariadení skladu, bude tvojou úlohou ich hlásiť  priamemu nadriadenému.

Tvoj profil

  • Máš ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou.
  • Máš počítačové znalosti a zvládneš používať programy MS Word, Excel na užívateľskej úrovni.
  • Máš schopnosti ako komunikatívnosť, flexibilita, spoľahlivosť a príjemné vystupovanie.
  • Nerobí ti problém pracovná flexibilita a si ochotná/ochotný pracovať aj cez víkendy či sviatky.

Čo ponúkame

  • Istotu slušnej práce a k nej patriacu slušnú mzdu,
  • Prvé tri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
  • Rovnakú mzdu pre mužov a ženy a zaplatenú každú odpracovanú minútu,
  • Pracovný pomer na dobu neurčitú,
  • Plný úväzok 38,75 hod./týž.,
  • Vďaka možnosti skráteného úväzku sa môžeš venovať svojej rodine a blízkym,
  • Postupné zaškolenie, ktoré zabezpečí, že svoju prácu zvládneš na jednotku,
  • Dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu,
  • Rozmanitú prácu v príjemnom a dynamickom kolektíve,
  • Široký systém benefitov, z ktorého si ty vyberieš tie, ktoré budú pre teba tou správnou voľbou.

Oblasť pracovnej pozície

Pracovné pozície na logistickom centre

Momentálne nie je voľné žiadne miesto na pozícii Operátor/ka oddelenia skladovej logistiky.

Momentálne nie sú voľné pracovné ponuky v tejto oblasti. Pozri si iné dostupné pracovné ponuky.

K vyhľadaniu pozície

Ako vyzerá výberový proces

Čím je potrebné začať.

Pošleš nám elektronickú žiadosť a životopis, naši kolegovia ich spracujú a ak ich oslovíš, dohodnú si s tebou prijímací pohovor. Pri spracovaní tvojej žiadosti ťa prosíme vzhľadom na situáciu ohľadom koronavírusu (COVID-19) o trpezlivosť. Odpoveď od nás dostaneš maximálne do jedného až dvoch týždňov.

Čo sa stane potom?

Prídeš na prijímací pohovor, porozprávaš sa so svojim potenciálnym vedúcim zamestnancom. Je to tvoja príležitosť presvedčiť nás, že si ten naj kandidát. Zároveň sa dozvieš viac o spoločnosti Lidl a overíš si či sme pre teba správna voľba.

A ako to dúfajme skončí?

Ak všetko prebehne úspešne, dohodneme si podpis pracovnej zmluvy.

Osoba pod lupou