Často kladené otázky
Máš otázky týkajúce sa náborového procesu? Prečítaj si odpovede na často kladené otázky a zisti ako postupovať.
-
Musím byť vyučený predavač, aby som sa mohol uchádzať o túto pozíciu?
-
Mám záujem o prácu v spoločnosti Lidl. Ako mám postupovať?
-
Ako dlho trvá, kým dostanem odpoveď?
-
Som cudzinec na Slovensku. Môžem sa i tak uchádzať o zamestnanie?
-
Som zdravotne znevýhodnený, som vhodným kandidátom?
-
Mám problémy s prihlásením sa. Na koho sa viem obrátiť?
-
Môžem sa uchádzať na viac než jednu pozíciu?
-
Ak budem neúspešný, môžem sa opätovne uchádzať na inú pozíciu?
-
Ako dlho bude Lidl uchovávať môj životopis?
-
Môžem pracovať aj na skrátený úväzok?
-
Môžem pracovať ako brigádnik aj keď nie som študent?
-
Máte v spoločnosti vek ako kritérium? Môžem pracovať ako dôchodca?
Kontaktuj nás
V prípade, že si nenašiel odpoveď na otázku, ktorá ťa zaujíma, neváhaj nás kontaktovať prostredníctvom kandidátskej linky 02/32 441 800 alebo e-mailu kariera@lidl.sk.