ÚSEK MARKETINGU A REKLAMY
Tvoríme identitu značky Lidl a prezentujeme zákazníkom našu produktovú ponuku.
Úsek reklamy a marketingu má zásadný vplyv na vnímanie značky Lidl a smerovanie celého trhu, keďže sme sa stali najväčším zadávateľom reklamy na Slovensku. Oddelenie offline reklamy zabezpečuje reklamu pre „food“ a „nonfood“ produkty. Rieši komplexné promo produktovej ponuky v predajniach Lidl, pripravuje všetky reklamné materiály. Oddelenie online reklamy zabezpečuje online reklamu pre kamenné predajne, online shop a Lidl Plus aplikáciu. Má na starosti podporu predaja cez všetky dostupné online kanály, správu webových stránok, aplikácií, newslettrov, YouTube kanálu a online letákov. Oddelenie nákupu a plánovania reklamy zabezpečuje stratégie, nákup a plánovanie celého komunikačného mixu a Oddelenie špeciálnych projektov rieši všetky vernostné programy, súťaže a imidžové kampane.
Predstavujeme vstup do online a offline sveta. Výsledok našej práce si už asi videl či už v online alebo offline prostredí. Kľudne však navštív našu webstránku www.lidl.sk alebo Youtube kanále Lidl Slovensko a Kuchyňa Lidla a dozvieš sa viac.
Zaujímavé fakty o nás
Sme pestrý tím s jemnou prevahou nežnejšieho pohlavia, správame sa k sebe férovo a s rešpektom. Sme silne orientovaný na výsledok, ale o to viac sa vieme zabávať a osláviť úspechy.