Správna voľba
Vyhľadať pozíciu Prihlásenie

Asistent manažéra predajne (m/ž)

Prihlás sa teraz
Asistent manažéra predajne upravuje šalát

Oblasť pracovnej pozície

Pracovné pozície na predajni

Asistent manažéra predajne (m/ž)

Pracuj aj ty pre Top zamestnávateľa na Slovensku! V 153 predajniach po celom Slovensku ponúka Lidl kvalitné potraviny a prvotriednu prácu. A ty môžeš byť pri tom s nami na aktívnej a zodpovednej pozícii. Ako asistent/ka manažéra/manažérky predajne budeš mať zodpovednosť za samostatné vedenie a zastupovanie členov vedenia predajne počas ich neprítomnosti.

Nástupná mzda je uvedená v samotných inzerátoch a závisí od konkrétneho úväzku a náplne práce.

Tvoja pracovná náplň

  • Budeš viesť a motivovať kolegov k prvotriednym výkonom a mať zodpovednosť za vedenie a organizáciu konkrétnej pracovnej zmeny.
  • S tým súvisí aj objednávanie tovaru a administratívne činnosti.
  • K spokojnosti zákazníka pomôžeš priamym vplyvom na vzhľad predajnej plochy.
  • Tvoje rozhodnutia sa ukážu aj na vývoji obratu.
  • Budeš pomáhať svojmu tímu všade, kde ťa budú potrebovať – v predajni aj v sklade danej predajne.

Tvoj profil

  • Máš ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou.
  • Získal/a si skúsenosti z práce v obchode a vedením ľudí? Super! No nie je to podmienkou. Práca je vhodná aj pre absolventov/absolventky.
  • Budeš pracovať s ľuďmi a pre ľudí. Nemal by ti preto chýbať tímový duch, priateľskosť, spoľahlivosť a príjemné vystupovanie.
  • Rovnako budeš zodpovedný/á za chod predajne, viesť tím, čo so sebou nesie schopnosť prevziať zodpovednosť a tiež odolnosť voči stresu.
  • Nebojíš sa práce cez víkendy.

Čo ponúkame

  • Istotu stabilnej práce a k nej patriacu mzdu,
  • garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve prvé tri roky,
  • rovnakú mzdu pre mužov a ženy a zaplatenú každú odpracovanú minútu,
  • pracovný pomer na dobu neurčitú,
  • postupné zaškolenie, dlhodobé vzdelávanie a možnosť kariérneho rastu,
  • Lidl benefitný portál v ročnej hodnote max. 250€, z ktorého si ty vyberieš benefity z jednotlivých kategórií:
    • ZDRAVIE - napr. Multisport karta, vitamínový balíček, darčekový poukaz do lekárne,
    • RODINA - napr. darček pre čerstvých rodičov,
    • KULTÚRA - napr. lístky do kina, darčekové poukážky na kultúrne podujatia podľa výberu,
    • VÝHODNÝ NÁKUP – poukaz do kníhkupectva, Lidlshopu či zľavového portálu,
    • Lidl MERCH jedinečná kolekcia oblečenia a doplnkov pre našich zamestnancov pripravená v spolupráci so známymi slovenskými firmami.
  • príspevok na stravovanie v hodnote 4€/deň,
  • bezplatný asistenčný portál ak potrebuješ psychologickú, právnu či finančnú pomoc,
  • penzijné pripoistenie po 1 odpracovanom roku vo výške 200 eur/rok,
  • občerstvenie na pracovisku, zdravé raňajky na začiatku mesiaca,
  • vitamínový balíček a darček k narodeninám či k Vianociam,
  • odmenu za odporučenie kandidáta,
  • zľavy u našich partnerov.

Prihlás sa na jedno z 57 voľných miest ako Asistent manažéra predajne (m/ž)!

Kde by si rád pracoval?

Vyhľadaj si, kde všade môžeš pracovať na tejto pozícií.

Ako vyzerá výberový proces

Čím je potrebné začať?

Prostredníctvom našej kariérnej webstránky nám pošleš elektronickú žiadosť a životopis. Po úspešnom prihlásení sa na pozíciu ti obratom príde potvrdzujúci email. Následne naši kolegovia tvoju žiadosť spracujú a štandardne do 7 pracovných dní ti poskytnú spätnú väzbu.

Čo sa stane potom?

Ak nás tvoja žiadosť a životopis zaujali, pozveme ťa na prijímací pohovor. Počas pohovoru sa porozprávaš so svojím potenciálnym nadriadeným. Je to tvoja príležitosť presvedčiť nás, že si ten naj kandidát/ka. Zároveň sa dozvieš viac o spoločnosti Lidl a overíš si, či sme pre teba správna voľba. (Pri niektorých pozíciách je potrebné absolvovať viac ako jedno kolo prijímacieho pohovoru.)

A ako to dúfajme skončí?

Ak všetko prebehne úspešne, dohodneme si podpis pracovnej zmluvy.