Správna voľba
Vyhľadať Prihlásenie Uložené

Administrátor (m/ž)

Prihlásiť sa teraz
HERO_Sklad

 

Logistické centrá zásobujú predajne Lidl na celom území Slovenska. A to aj niekoľkokrát denne. Pri práci v logistickom centre budeš spolupracovať na pravidelnom zásobovaní našich predajní. Ako administrátor zabezpečíš, aby bol potrebný tovar vždy pripravený vyraziť do predajne.

Ak sa chceš uchádzať o pozíciu administrátora, ponúkame ti dve možnosti. Ty si už len vyber svoju správnu voľbu.

Nástupná mzda je uvedená v samotných inzerátoch a závisí od konkrétneho úväzku a náplne práce.

 

Podrobné informácie o každej z týchto pozícii nájdeš v samostatnej časti po rozkliknutí sekcie Administrátor (m/ž).

Naše benefity

Lidl je stabilný zamestnávateľ

  • výplata na účte vždy do 15. dňa v mesiaci,
  • pracovný pomer na dobu neurčitú,
  • náhrada nadčasov.

Lidl ti prispeje

  • každoročný príspevok do 3. piliera vo výške až 200 €​,
  • odmena za odporučenie nového zamestnanca až do výšky 600 €,
  • príspevok na stravovanie a zabezpečený pitný režim na pracovisku,
  • zvýhodnené čistenie odevov.

Lidl je tu pre teba a tvojich blízkych

  • ocenenie pracovných jubileí,
  • za vernosť dovolenka navyše,
  • platené voľno pri príležitosti tvojich narodenín, na vlastnú svadbu a sprievod v prvý školský deň prváčikov,
  • bezplatný asistenčný portál na psychologické, právne či finančné poradenstvo (aj pre rodinných príslušníkov).

Lidl ti dá viac

  • benefity podľa vlastného výberu v hodnote až 250 € ročne (poukážky na nákup v Lidli, do lekárne, kníhkupectva a mnohé iné),
  • karta Multisport za výhodných podmienok,
  • psychológ a psychoterapeut vo fonde lekárov​,
  • darček k narodeninám či Vianociam a zľavy u obchodných partnerov,
  • dostatočné zapracovanie a (ne)formálne vzdelávanie počas celého roka.

Lidl drží spolu

  • nezabudnuteľné firemné akcie počas roka,
  • športové podujatia pre zamestnancov,
  • tímové spoločensky zodpovedné aktivity,
  • zamestnanecká aplikácia s čerstvými informáciami a pravidelnými súťažami.

 

Ako vyzerá výberový proces

Čím je potrebné začať?

Prostredníctvom našej kariérnej webstránky nám pošleš elektronickú žiadosť a životopis. Po úspešnom prihlásení sa na pozíciu ti obratom príde potvrdzujúci email. Následne naši kolegovia tvoju žiadosť spracujú a štandardne do 7 pracovných dní ti poskytnú spätnú väzbu.

Čo sa stane potom?

Ak nás tvoja žiadosť a životopis zaujali, pozveme ťa na pracovný pohovor. Počas pohovoru sa porozprávaš so svojím potenciálnym nadriadeným. Je to tvoja príležitosť presvedčiť nás, že si ten naj kandidát/ka. Zároveň sa dozvieš viac o spoločnosti Lidl a overíš si, či sme pre teba správna voľba. (Pri niektorých pozíciách je potrebné absolvovať viac ako jedno kolo pracovného pohovoru.)

A ako to dúfajme skončí?

Ak všetko prebehne úspešne, dohodneme si podpis pracovnej zmluvy.

Osoba pod lupou
 
Vydaj sa s nami na cestu k lepšej práci.