ÚSEK IT
Vďaka nám funguje všetko tak, ako má.
Úsek IT nesie zodpovednosť za chod, údržbu a rozvoj IT infraštruktúry spoločnosti Lidl. Priamo podporuje všetky predajne, logistické centrá a centrálu. Pomáha s hardvérovými a softvérovými nástrojmi pre čo najvyššiu efektivitu práce v Lidli. Oddelenie IT Support zastrešuje prvý kontakt užívateľa s IT, telefonickú podporu a podporu priamo na mieste, prijíma incidenty a požiadavky užívateľov, klasifikuje ich, určuje im priority a potom ich rieši. Zabezpečuje tiež IT pre naše pracoviská. Oddelenie Business Solutions rieši prevádzku našej infraštruktúry – systémy pokladní, terminálov, skladov centrály a ich vzájomné prepojenie. Oddelenie IT Infrastructure Management zabezpečuje a uvádza do prevádzky hardvérovú infraštruktúru v novovybudovaných pracoviskách a zastrešuje jej administratívu, monitoring a optimalizáciu. Oddelenie IT Office zastrešuje celú IT administratívu, objednávky hardvéru ako aj softvéru pre ostatne IT oddelenia, neoddeliteľnou súčasťou je aj IT Komunikácia a Marketing, vďaka, ktorému je IT vnímane ako plnohodnotný biznis partner. Samostatnú časť tvorí aj dnes veľmi rozšírená téma – informačná bezpečnosť.
Zažil si už výsledky našej práce v praxi? Ak si našim zákazníkom/zákazníčkou možno si si všimol, že si zaplatil rýchlosťou blesku.
Zaujímavé fakty o nás
Sme veľký tím s mužskou prevahou, ale máme aj kolegyne, za ktoré sme veľmi vďační. Spoločne vždy vyriešime každý IT problém. Sme veľmi priateľský, každé ráno začíname pitím kvalitného sypaného čaju.