Úsek Komunikácie na centrále Lidl

Vďaka nám sme vždy o krôčik bližšie k lepším zajtrajškom a naši zamestnanci/zamestnankyne i zákazníci/zákazníčky sú o všetkom dokonale informovaní.
Úsek komunikácie neustále pracuje na zlepšovaní imidžu a vzťahov s tými najdôležitejšími – s našimi zamestnancami/zamestnankyňami a zákazníkmi/zákazníčkami. Jeho hlavnou úlohou je informovať verejnosť o našich novinkách, akciách, ale i o našich postojoch k rôznym témam. Takisto je pre nás prioritou udržať našich zamestnancov/zamestnankyne na všetkých úrovniach v obraze. Na úseku komunikácie nájdeš oddelenie CSR a Oddelenie internej komunikácie. Zaoberáme sa však aj externou komunikáciou, produktovým PR a Government Affairs. Spoločne vždy nájdeme odpoveď na každú otázku.
Chceš vidieť výsledky našej práce? Vydaj sa s nami na cestu k lepšiemu zajtrajšku a prečítaj si viac o našej spoločenskej zodpovednosti na www.spolocenskazodpovednost.sk. Keď sa už staneš naším kolegom, všetky potrebné informácie nájdeš vždy na intranete či v apke.
Zaujímavé fakty o nás
Sme relatívne malý úsek, takže sa nám darí mať naozaj rodinnú atmosféru. Radi spolu oslavujeme narodeniny či iné sviatky. Drvivú prevahu má u nás nežnejšie pohlavie, ale muži sa nesťažujú, práve naopak.