Správna voľba
Vyhľadať Prihlásenie Uložené

ÚSEK ORGANIZÁCIE OBCHODNÝCH PROCESOV

zena planuje project a vpisuje do canvy

Vďaka nám sú nové technológie implementované rýchlejšie a k zmenám pristupujeme agilnejšie.

Podporou vedúcich projektov dosahujeme ako firma rýchlejšie začlenenie nových technológií a procesov do praxe. Štandardizovaním procesov sa úsek organizácie obchodných procesov v Lidli darí byť flexibilnejší a agilnejší pri zvládaní rôznych situácií. Rýchlejšie sa vieme prispôsobiť meniacim sa potrebám našich zákazníkov.  Venujeme sa procesnému a projektovému riadeniu, manažmentu rizík, správe administratívy logistických centier a Idee manažmentu.

Projekty a procesy máme v malíčku. Výsledky našej práce sa skrývajú v úspešných projektoch a efektívnom fungovaní našej spoločnosti.

Zaujímavé fakty o nás

Sme malý, ale dynamický tím s potenciálom rozširovať sa. Vládne u nás priateľská atmosféra, užívame si spoločné raňajky, obedy aj teambuildingy s rodinnými príslušníkmi.

zaujímavosti o nás

Koľko nás je?

Sme tím do 5 ľudí.

Bez čoho deň nedáme?

Bez kávy, stretnutí a smiechu.

Aká je práca na Úseku organizácie obchodných procesov?

Lupa

Aký kolega sa k nám hodí?

Človek s dobrými komunikačnými a prezentačnými schopnosťami, ktorý je otvorený zmenám. Má inovatívny prístup k práci a nechýba mu zmysel pre humor.
Kniha

Čo sa u nás človek naučí?

Naučí sa pozerať na úlohy projektovo a chápať potreby zákazníka. Čaká ho rozvoj komunikačných schopností a poznanie v oblasti nových technológií.

Zisti viac

Staň sa súčasťou nášho tímu

Naša centrála je to pravé miesto pre tvoje nápady, neustále vzdelávanie a kariérny rast.

Zobraziť voľné pracovné miesta
 
Vydaj sa s nami na cestu k lepšej práci.