ÚSEK ORGANIZÁCIE OBCHODNÝCH PROCESOV
Vďaka nám sú nové technológie implementované rýchlejšie a k zmenám pristupujeme agilnejšie.
Podporou vedúcich projektov dosahujeme ako firma rýchlejšie začlenenie nových technológií a procesov do praxe. Štandardizovaním procesov sa úsek organizácie obchodných procesov v Lidli darí byť flexibilnejší a agilnejší pri zvládaní rôznych situácií. Rýchlejšie sa vieme prispôsobiť meniacim sa potrebám našich zákazníkov. Venujeme sa procesnému a projektovému riadeniu, manažmentu rizík, správe administratívy logistických centier a Idee manažmentu.
Projekty a procesy máme v malíčku. Výsledky našej práce sa skrývajú v úspešných projektoch a efektívnom fungovaní našej spoločnosti.
Zaujímavé fakty o nás
Sme malý, ale dynamický tím s potenciálom rozširovať sa. Vládne u nás priateľská atmosféra, užívame si spoločné raňajky, obedy aj teambuildingy s rodinnými príslušníkmi.