8.1 Spoločnosť Lidl sa neustále snaží zabezpečiť, aby boli platforma a jej služby dostupné bez prerušení a aby prenos údajov fungoval správne. Avšak s ohľadom na povahu internetu nemôže Lidl v tejto súvislosti poskytnúť nijaké služby. Aj prístup na platformu a používateľský účet sa môžu príležitostne prerušiť alebo obmedziť, aby sa umožnili opravy, údržba alebo zavedenie nových funkcií a služieb.
Spoločnosť Lidl navyše nepreberá zodpovednosť za nerušenú prevádzku platformy, pokiaľ dôvody akýchkoľvek porúch spočívajú mimo oblasti vplyvu spoločnosti Lidl.
8.2 Zodpovednosť Lidl bude neobmedzená v rozsahu, v akom je strata alebo škoda spôsobená úmyselným alebo hrubo nedbanlivým porušením povinností spoločnosťou Lidl, jej štatutárnym zástupcom alebo iným zodpovedným zástupcom.
8.3 Lidl zodpovedá aj za nedbanlivostné porušenie podstatných zmluvných povinností. Podstatné zmluvné povinnosti sú také povinnosti, ktorých porušenie by ohrozilo zmluvný účel alebo ktorých uspokojenie je nevyhnutné pre riadne a správne plnenie zmluvy a na plnenie ktorých sa môže užívateľ vo všeobecnosti spoľahnúť. V takom prípade sa zodpovednosť spoločnosti Lidl obmedzí na primerane predvídateľnú stratu alebo škodu v čase uzavretia zmluvy. Lidl nezodpovedá za porušenie povinností z nedbanlivosti okrem tých, ktoré sú uvedené v predchádzajúcej vete.
Vyššie uvedené obmedzenia zodpovednosti neplatia pri zavinenej ujme na zdraví, telesnom zranení, ublížení na zdraví, na prevzaté záruky, na nároky na základe zákona o zodpovednosti za škodu spôsobenú vadným výrobkom a v prípade podvodne skrytých nedostatkov.
8.4 Pokiaľ je zodpovednosť spoločnosti Lidl vylúčená alebo obmedzená, platí to aj pre osobnú zodpovednosť zamestnancov, zástupcov a poverených osôb.